søndag 30. mai 2010

Om skole og nettshopping.

I dag måtte jeg nesten dra skrotten min opp på skolen for første gang på gud vet hvor lenge. Har eksamen på onsdag vettu...

Jeg begynte dagen med en meget god og mettende frokost:

Havregryn, melk, sukker og kanel med et dryss frosne blåbær på toppen kjøres i micern i 1 min. Perfekt! Namnam!

Etter det var det opp til skolen, der jeg holdt ut i ca 2,5 timer... Men jeg fikk da gjort noe!

Denne boksideholderen fikk jeg i bursdagsgave fra Heidi! Veldig paktisk og kan kjøpes på Ringve. Samme prinsippet som med notestativ.

Og gjett hva jeg nettopp kjøpte da? Et kjempesøtt fuglehus!

Det kan kjøpes her!

1 kommentar:

  1. Hehe det var jo å en måte å få kjeledyr på da;) Skeptisk til den frokosten, men tviler ikke på at den var sunn iallefall. Må sees når eksamen er over da! Du sitter vel bare å leser hele tida nå:Pp

    SvarSlett