lørdag 12. juni 2010

Feriefeiring!

Så deilig å være ferdig med skolen!
Det eneste jeg gjør nå (eller har planer om å gjøre) er å vaske leiligheten og spille Mario Galaxy 2! Wohoo! Det er foreløpig kjempebra! Anbefales på det sterkeste, hvis du har spilt enern da...

Bilde lånt fra google.

I går dro jeg og Espen ut en liten tur for å feire skolefri!
Vi valgte å kle oss matchende, men jeg droppa solbrillene så vi ikke skulle se så keeeeeg ut!












Haha!


Jeg kjøpte blant annet en margarita som så veldig god ut... Men som smakte noe for jævlig!


Espen var lur og holdt seg til øl.

Vi fant ingen å henge med, så vi dro etter hvert hjem og spiste godteri, drakk litt mer og så på Red Dwarf.

Vi er bare på episode 5 i sesong 1 så vi har litt å ta igjen med tanke på at det er 9 (ni!!) sesonger! Men det er jo arti da! Elsker katta!

________________________
Hva gjør dere i helga da?

4 kommentarer:

  1. haha knoll og tott på bytur;D håper dere har ei fin helg. Jeg skulle sy litt på draktene, men det går litt tregt i svingene. Får gjøre et nytt forsøk før jeg drar til atlanterhavsparken;D

    SvarSlett
  2. Keg? Hehe for en gjeng! Har ikke hørt om den serien altså. Spillet er alt lasta ned, men ikke spilt. Spiller lite, sånt vi gjør når vi kommer hjem på øya, og har lite plass og dårlig tv (eller vent, tvn min er jo flytta dit nå, jiiipi!) Smaka den bare sprit eller? Jeg er helt død jeg! Sov litt i sted og skal sove nå:P

    SvarSlett
  3. Ja, du får kose deg med draktene! Sikkert en helvetes jobb, men bare husk at du får lønn for strevet! :D

    SvarSlett
  4. ja FYSJ den drinken er det tequila i, og da smaker den deretter også spør du meg. Isj. Hihi..

    SvarSlett