mandag 7. juni 2010

Is og fremtid...

I går lagde jeg deilige joghurtiser som jeg har gledet meg til å spise!
Du blander sammen din favorittjoghurt og din  favoritt bær/frukt. Eller gjør akkurat som du vil! 

Det jeg gjorde var å lage to varianter: 

Versjon 1, 250 gr vaniljejoghurt blandet med en hel finhakket mango!

Versjon 2, 250 gr vaniljejoghurt blandet med frosne blåbær. Rør det gjerne sammen litt hardt slik at blåbærne blir litt most. Det er bare godt!


Så hvis du ikke allerede har investert i en (eller to som jeg har) slike isformer fra Ikea (eller en annen plass), så gjør det nå! Det er sååå godt, også får du litt bedre samvittighet av å ta deg en is, hihi...
_______________________________________
Herregud, så deilig det er å være ferdig med skolen! Kanskje for alltid?(!) Wow... Tenk det, jeg har gått på skole i 18 år, og nå skal jeg liksom ikke starte opp igjen etter sommeren? Det tar nok ikke lange tiden før jeg begynner å lengte tilbake til det gamle, trygge... Men da gjelder det bare å holde seg i aktivitet! Lese bøker, lese fagbøker, skaffe seg et prosjekt. Høres ut som det jeg skal gjøre i sommer, men men... Hvem vet om/når jeg starter opp på et nytt studie? Er ikke sikkert det drøyer så veldig, vi får se om jeg trives uten skolen.
Uansett!
Nå bare babler jeg.

Er dere ferdige for alltid, eller skal dere starte opp igjen?

1 kommentar:

  1. Still going strong vettu;) Veldig lyst å skrive mastern, men er veldig skreptisk til å skulle ha blant annet statestikk første halvåret.. Kan jeg matte ennå da tro? Hhm.. Hurra og gratulerer ferie og kanskje endt studietilværelse. Den første isen så/hørtes best ut!

    SvarSlett