onsdag 13. oktober 2010

Kyllingsuppe!

I dag lagde jeg den beste kyllingsuppen!
Fant oppskriften her,men jeg skriver den gjerne her også:

- Del opp en kyllingfilet i strimler og stek de i panna med masse godt og spicy krydder! Ikke vær redd for å ta i litt siden de skal i suppa. Da har de en tendens til å mildne litt.

- På slutten av stekingen slengte jeg oppi en gul paprika oppskåret i små terninger og en stor neve med purreløkringer. Fres det kjapt opp.

- Kok opp 5 dl vann med ca en halv desiliter eplejuice, en hønsebuljongterning og et halvt beger med creme fraiche.
Kokes i ca 4 min.

- Etter 4 min tilsetter du kyllingen og grønnsakene og lar dette koke i ytterligere 4 min.

Spis og nyt! Nammmm!

1 kommentar:

  1. Mmm det høres kjempegodt ut! Ikke lureste tidspunktet å lese sånt på hehe. Venter på maaat. Både hørtes enkelt ut og så deilig ut! Tror nok vi må prøve den en gang;) Skal vi stikke en tur ut på mandag og se? Kanskje vi kan laga salat også?;)

    SvarSlett