tirsdag 19. oktober 2010

Slappe dager.

Det har ikke vært mye å gjøre de siste dagene, derfor lite blogging...

Men har funnet ut at det er én positiv ting med å bo i et rothus; katta elsker det!


Finner stadig nye favorittplasser å sove på.
Leste her om dagen at katter foretrekker (hvis de måtte velge) heller en liten leilighet med masse ting og plasser å utforske enn store leiligheter med minimalistisk innredning og lite å utforske.
Så da har jeg en god grunn til å ikke ha dårlig samvittighet for alt dette rotet...

Ellers har jeg funnet ut at jeg er ganske rå på brettspill for tiden, siden jeg vant i både Kokkelimonke og Bezzerwizzer på hytteturen og vant over Espen i Scrabble nå i kveld.



Noen som tør å utfordre meg?

1 kommentar:

  1. Vært lite?? hadde du det ikke knallers med meg i går da lissom?:P Rot= roligere katt?;) Jaaa, kanskje vi skal spille litt også så det ikke bare blir matvraking hehe. Nå spiser jeg litt shushi til kvelds og skal se Cæsar stjerner bli nye og sånt!

    SvarSlett