tirsdag 3. mai 2011

Angående kommentering.

Jeg har fått beskjed av mange over en liten tid nå at det er problemer med å kommentere innleggene mine. Det virker som om det er helt tilfeldig fordi jeg får høre at noen ikke får til å kommentere på innlegg som andre igjen har kommentert på. Både de som har egne hjemmesider og de som ikke har.

Det høres veldig rart ut... Jeg har vært inne og sjekket på bloggplattformen og det er visst ikke bare hos meg det er slik, det er generelt for blogspot.com-brukere.

Men hvis du ikke har mulighet til å kommentere ett spesifikt innlegg, så kan du gjerne kommentere på et annet innlegg hvis det går, eller på Facebook. Jeg får nemlig alle kommentarene mine på mail, så jeg får de med meg uansett!

Jeg setter utrolig stor pris på kommentarer, og det er gøy å se at jeg ikke blogger rett ut i løse luften, hehe...

Ha en fin tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar