lørdag 7. mai 2011

Seiltur!

Oj, jeg har helt glemt bort bloggen denne uken, beklager!

Men jeg har en litt god grunn da, jeg har vært på seiltur! En 50 fots seilbåt ved navn Crazy Coyote, faktisk.

Trykk på bildet for å gjøre det større.

Der har dere meg, vettu! Ser kanskje litt skeptisk ut, men det var min første gang på en seilbåt og jeg var ikke forberedt på at vi skulle ligge i 45 graders vinkel! Jeg var sikker på at vi skulle kullseile! Men så beroliget han ene sailoren meg om at det var fysisk umulig ute på Trondheimsfjorden, så da slappet jeg av resten av turen.

Jeg har ikke fått mange bilder enda, men her har dere et par til:

De hadde en sele så man kunne bli heist opp hvis man ville det. Jeg hadde litt lyst, men etter at sjefen min ble duppet under så mistet jeg lysten, gitt! (Jeg tror de gjorde det med vilje!)

Dette var en utrolig flott tur, og vi brukte ca 6 timer ute på fjorden. Jeg fikk til og med lov til å dra i noen tau og greier! Stolt!

1 kommentar:

  1. Åå kult! Jeg er ikke særlig høy i hatten når det kommer til vannting har jeg funnet ut. Men å bli fira opp sånn kunne jeg tenkt meg! Kult at dere gjør sånne ting på jobben da. Godt med skikkelig frisk luft å sikkert! Var det en spesiell anledning eller noe? sv - Hehe morsomt at det stemte da, selv om det ikke betyr at du trenger å være det resten av livet da hehe. så bra at kommentarfeltet er under innleggene nå forresten=)

    SvarSlett