søndag 5. juni 2011

Briiingebææær.

Etter at jeg kjøpte den store 2,5 kilos-pakken med bringebær har det ikke blitt mindre bær i min daglige kost for å si det sånn.

Dette er min favorittfrokost på fridagene mine:

Bringebærsmoothie.

- 1 middels skål med bringebær (kanskje 100 gram, vet ikke helt)
- Et par desiliter med eplejuice.
- Ca. 3 spiseskjeer med youplait vaniljeyoghurt.
Blendes i noen sekunder og hell over i et glass. Det er obligatorisk å drikke med sugerør!

P.S. Hemmeligheten min for å få denne smoothien skikkelig god er å kjøre bærene i mikrobølgeovn til de blir myke. På denne måten får du ut så utrolig mye mer smak enn hvis du bare tar de rett fra fryseren.

3 kommentarer:

  1. Så veldig veldig god ut!;) Fikk lyst på smoothie nå.
    Hvor kjøpte du den posen forresten?:)

    SvarSlett
  2. Den kjøpte jeg på Coop Obs på Lade :)

    SvarSlett