onsdag 15. juni 2011

Ojsann!

Her var det ikke mye action?

Hadde helt glemt å blogge oppi eksamensstyret til Espen, jobbingen min og langhelg på Skogn.
Ja, jeg var hjemme på Skogn i helga. Det var koselig å ta med katta hjem for å slappe av med broren.
Fikk dessuten møtt Jannicke igjen, og det er alltid like trivelig!
Jannicke hadde med forsinket bursdagsgave til meg:

Perfekt til meg!

Sofautsikt til regn-, lyn- og tordenværet. Ikke mye junivær for å si det sånn! Eller...? Det er jo tross alt Trøndelag da...

Isis hadde det ikke fælt da...

Også lagde jeg og broren is!

Alt i alt, en veldig koselig helg.
Tok ikke så mange bilder, så dette var en kjapp oppsummering av helgen.

Ellers;
- Espen har dratt hjem for sommeren (noe han gjør hver sommer).
- Jeg og pusa storkoser oss (blant annet med å tørkes i et håndkle etter å ha falt i do. Altså katta da, ikke jeg...).
- Jeg jobber hver dag. Fått bedt meg fri noen dager i juli som jeg skal kaste bort på shopping! Og litt husvask...

Dere som er i Trondheim i sommer må bare rope ut! Jeg er som regel ledig til å finne på noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar