lørdag 4. juni 2011

Dagen i går.

I går var en veldig koselig dag.
Jeg og Heidi dro på teater for å se Rock 'n Roll Wolf (vi var vel de eneste der uten unger...).


Til tross for at det er et barnestykke så var det veldig bra! Jeg lo gjennom nesten hele stykket, og de var utrolig flinke skuespillere. De hadde virkelig satt seg inn i rollene!
Jeg ble særlig opphengt i noen av birollene; nemlig hønene og eselet. Haha, de var fantastiske!

Synd at jeg virkelig kan anbefale stykket siden de er så godt som utsolgt og tar med seg showet videre til Østlandet i slutten av juni.

Før jeg møtte Heidi for å dra på teateret, småshoppet jeg litt. Tok meg god tid og gikk rundt i byen.
Endte opp med en kopp og en skål. Veldig spennende...

Koppen er av keramikk med silikonlokk og kjøpt hos Traktøren på Byhaven (kr. 139) og skåla er fra Indiska til kr. 149.

Har noen av dere sett Rock 'n Roll Wolf? Og hva syntes dere?
Ha en fin lørdagskveld!

2 kommentarer:

  1. Du fikk endelig kjøpt deg en sånn en ja;) Synes det passa like bra på voksne og jeg!

    SvarSlett