torsdag 2. juni 2011

Oh lykke!

I dag har vært en god dag.
Ikke nok med at jeg har langfri, men jeg har også fått gjort en del i huset og spist veldig god mat!

Bare se her:
Godt krydret kyllingfilet, sjampinjong stekt i sweet chili-saus, ovnsstekte brokkolibiter og asparges. Det hele dynket i Toro kyllingsaus med hvitløk og paprika (jeg elsker den sausen).
Sinnsykt digg! Burde kanskje inkludert litt ris, men jeg så plutselig at vi ikke hadde i skapet og butikkene er stengt...

Dessert:
2,5 kilo frosne bringebær!
En god skål med dette og en dæsj vaniljekesam, bedre blir det ikke!
Nå har jeg ihvertfall bringebær en stund fremover...

Dere får kose dere i langhelgen, folkens!

1 kommentar:

  1. Mmm fridagsmiddagen sin det! Ingen dum ide å steke soppen i noen nei=) Tror jeg hadde dødd om kiosk/butikken på hjørnet hadde vært borte altså.

    SvarSlett