onsdag 19. oktober 2011

Dagens tips.

Hvis du vil ha noe nytt i hus, enten det er sminke, klær, sko, smykker, kjøkkenutstyr, strikkepinner eller kattesjampo; eBay er din venn!

Her er noen eksempler på ting dere kan klikke hjem for en veldig billig penge:

Uglesmykke til kr 8,97. Inkludert frakt blir det kr 17,93.

Fire "retro" kjøleskapsmagneter til kr 36,14 inkludert frakt.

88 forskjellige øyenskygger i en boks til kr 55,70 inkludert frakt.

Silikonform til muffinsbaking til kr 62,95 inkludert frakt.

Kule tights til vinteren. Kr. 23,62 (ikke inkludert frakt).

Hvis dere starter nå så kan du sikkert finne mange fine julegaver her inne. Eller masse småtteri hvis du skal lage adventskalender.

Jeg liker å handle fra http://www.eim.ebay.no/, men jeg vet flesteparten handler fra ebay.com. Grunnen til at jeg liker den første linken best er fordi jeg får oppgitt prisene på norsk også synes jeg den er mer oversiktlig. Men hver sin smak.

P.S. Du får også kjøpt godteri!

1 kommentar:

  1. Hahah ikke frist meg;) Går det bra for tida? Evigheter siden jeg har sett deg nå

    SvarSlett