fredag 30. desember 2011

Årsoppsummering.

Året 2011 har bestått av mye rart for meg. Både opp- og nedturer. Her tenkte jeg å ta en kjapp gjennomgang over hva som skjedde (på bloggen) i 2011:

Januar
Jeg fikk meg ny data og måtte selvfølgelig sy et trekk til den.

Februar
Lagde masse smoothies av diverse frukter. Prøvde meg frem med både honningmelon, pasjonsfrukt, granateple og mango.
Mars
Jeg fikk meg et jobbvikariat hos Kongsberg Maritime og vi plantet masse urter i vinduskarmen.

April
Jeg hadde bursdag! Ble 25 år på selveste langfredagen, noe som egentlig var litt kjedelig fordi alt var stengt i Trondheim. Fant én restaurant som var åpen i byen så da ble det bursdagsmiddag likevel.
Utenom bursdagen så begynte jeg å få lønn igjen! Det er helt utrolig hvor mye man setter pris på penger når man har gått uten i mange måneder.
Dro på Rema 1000 for å handle inn for en hel uke.

Mai
Dro på seiltur med jobben.

Ble valgt ut som smakstester for Pukka.

Og vi lagde masse hjemmelaget is.

Juni
Jeg kjøpte meg en "liten" pose bringebær...

Jeg og Heidi så Rock'n'Roll Wolf.

Sommer i Trondheim betyr middelaldermarked. Dette er fra Djupvika.

Og martnad med oster i alle størrelser.

Juli
Fikk endelig tak i en kattetunnel. Stor suksess!

Jeg lagde vårruller for første gang, og de ble kjempegode!
--------
22. juli er en selvsagt dato som tok uskylden på Norge og satte sitt preg på hele befolkningen...
--------
På slutten av juli hvert år er det Olsok i Trøndelag. Jeg og Heidi bruker å ta en runde fra Egge på Steinkjer, Stiklestad på Verdal og Borggården (Olavsfestdagene) i Trondheim.
I år ble det bare Trondheim, med der fikk jeg kjøpt et utrolig fint skrin med utskjæringer som jeg liker å tro er Yggdrasil.

August
Obligatorisk sommerleir på Tjøme med bading, kos og båttur.

Pusa ble sterilisert, chippet, vaksinert og barbert. Dermed måtte hun gå med en body i 10 dager, noe som ikke var særlig populært.

September
Jeg fikk endelig ork til å lage mine sommerlige puter (litt seint kanskje), men fine ble de!

Oktober
Jeg sydde en uglepute...

Og lagde fantastisk gode amerikanske soft pretzels:

November
Jeg ble hekta på eBay og kjøpte meg smykker.


Desember
Kjøpte en fantastisk tørrsjampo til Isis for å motvirke statisk pels.

Og julegodteriet gikk fort unna, ihvertfall når man lager hjemmelaget After Eight.

Nå gjenstår det bare å se hva 2012 bringer og vi får håpe det blir et bra år! 
Godt nyttår, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar