fredag 16. desember 2011

Lite som skjer.

Litt dårlig på å oppdatere ser jeg. Espen har kommet hjem for året og vi har ikke gjort så mye mer spennende enn å kose oss masse og hatt en Doctor Who-maraton.

På tirsdag (20.12.) drar jeg hjem for jula så jeg kan nok ikke garantere at det blir så mye bloggoppdatering da heller.

Men jeg kan komme med et godt tips!

Isis blir nemlig veldig statisk av den tørre lufta som vi har om vinteren. Dette løste vi i fjor med å bade henne, men i år dro jeg og kjøpte en tørrsjampo. Pet Head heter den.

Den har ingen parabener, sulfater, DEA (hva det nå er) og er ikke testet på dyr.
Men den lukter kjempegodt! Denne lukter blåbærtyggis!

Foreløpig har jeg bare tatt halen til Isis fordi jeg tror dette er en tomannsjobb hvis du ikke har en meget velvillig katt.
Bare spray på sjampoen, bruk et håndkle til å tørke bort og børst godt etterpå. Pelsen blir så fin og fluffy!

Jeg har ikke noe førbilde, men her er ihvertfall halen etterpå:


Fikk en godbit etterpå så da gikk alt mye bedre.

Hvis vi ikke "sees" mer i år så ønsker jeg alle sammen en god jul og godt nyttår!

2 kommentarer:

  1. Bra dere koser dere Ida! Hvordan blir det neste år? Det merket er kjent for gode lukter da, så jeg synes nesten jeg kan "se" for meg den;) Har du ikke katt hjemme og da? Går det bra med Isis da? Skikkelig bra å slippe å bade henne sikkert =D

    SvarSlett
  2. Vet ikke hvordan det blir fra sommern av ennå meg...

    SvarSlett