lørdag 3. desember 2011

Dagens middag.

Denne woken lagde jeg for noen dager siden. Jeg har faktisk aldri lagd akkurat denne versjonen før, men det er det som er så gøy med wok; at det blir en ny rett hver gang man forandrer litt på ingrediensene.

Klikk på bildet for å forstørre.

Jeg brukte:
Asparges (en hel bunt).
Minimais.
En gul paprika.
En gul løk.
Eggnudler (ikke på bildet)
En god saus (ikke på bildet).
I tillegg er det kjempegodt med kjøtt, for eksempel biffstrimler, strimlet svinekjøtt, kylling, reker og annet du kan tenke deg.
Mens jeg spiste så tenkte jeg at det hadde gjort seg med noe nøttete i tillegg. For eksempel cashewnøtter er pinjekjerner.

Nå skal jeg sy litt mens jeg hører på julemusikk og drikker julebrus og nyter min første velfortjente helg på lenge!

God lørdag!

3 kommentarer:

  1. Nam! Hva er favorittsausen din? sv - ja, det var et kort, men trivlig møte;) Tida går sjukt fort asså! Burde hatt et slepp snart

    SvarSlett
  2. Ja, absolutt!
    Jeg husker ikke hva sausen het, men det var i en sånn liten pose. Kanskje sesam og chili, jeg husker ikke :P

    SvarSlett
  3. Hehe det er jo jeg som ble stempla som kresen stort sett! Prøvde du bare kjeksen som var med du da? Jeg likte nok best ostene som dipp og cheddar var best og smakt mest lik orginalsmaken kanskje. Blåmugg var ikke sterk som forventet og den siste smakte akkurat sånn som den skulle. Minte meg iallefall veldig om en annen jeg har smakt før hehe. Men alle var jo ganske milde på smak, så det ble nesten ikke noe forskjell.

    SvarSlett