torsdag 1. desember 2011

Småting.

Heisann! Lenge siden sist, gitt.
Tenkte jeg bare skulle titte innom og vise dere et par småting jeg har puslet med i det siste.

For noen uker (eller måneder...) siden så kom jeg over en morsom idé der man lager små punger av gamle slips. Genialt!, tenkte jeg og løp til Fretex. Ble overrasket over at de faktisk tar 50 kr for ett slips. Jaja.

Min inspirasjon fra Pinterest.

Resultatet ble den du ser nedenfor, dog ikke perfekt siden knappen ligger for langt oppe. Dessuten ble størrelsen litt rar. Den er alt for dyp til å bruke som lommebok og for smal til å ha et kamera i. Dermed ble det iPoden som fikk bo i denne.

Den er ikke skjev, altså! Det er ørepluggene som sitter i iPoden som dytter den ene siden opp. Så det så!

Også har jeg jo begynt å hekle meg et pledd (som dere ikke får se enda), og fikk derfor litt garndilla... Fant et gammel knallgrønt garn som jeg brukte til dette:



Tror nok dette garnet var for tykt til akkurat dette formålet, men jeg bryr meg ikke. Det var tidsfordriv. Og dessuten så slipper du å bekymre deg for at ledningene krøller seg sammen til en stor knute.

Hva holder dere på med i disse høsttendenskveldene selv om det er vinter?

God 1. desember!

1 kommentar:

  1. Ja, Fretex er ikke den billigste bruktbutikken tror jeg! Også så SMART å strikke inn ørepluggene!

    SvarSlett