søndag 10. oktober 2010

Søndag!

Vanligvis synes jeg søndager er dritkjipe! Får liksom litt abstinenser til å gå ut og kjøpe noe, bare fordi jeg vet at alt er stengt... Men denne søndagen tror jeg blir utholdbar!

Var på innflytningsfest hos Marius og Lisa i går. Det var gøy å komme seg litt ut igjen, lenge siden sist. For anledningen lakkerte jeg neglene mine lilla, fordi det er gøy å bruke litt farger! Det er så enkelt å havne i "hva skal jeg ha på meg? Jeg går for svart fordi det er safe"-gropa.

Ser nesten litt blå ut her, men men...

I dag skal jeg og Espen kose oss med å lage calzone og oppdatere oss på serier. Vi har ikke sett verken den nye Supernatural eller Cougar Town!

Jippi!

3 kommentarer:

  1. Fra H&M eller Cubus? Klarer faktisk ikke å se for meg deg med sånne farger, selv om jeg ser hånda di der da;)Hva skal du i dag da? Du må være med meg å se på denne når jeg komer tilbake altså! Håååper de har den eller i en annen variant;)

    http://liseliten.com/2010/09/26/fordi-noen-dager-trenger-flere-farger-2/#comment-12463

    SvarSlett