søndag 22. mai 2011

Søndagsinnlegg.

Hei på dere!

Jeg vet jeg ikke har blogget på en stund, men det har ikke skjedd så mye spennende i det siste, så da er det bedre at jeg drøyer bloggingen litt.

Tenkte bare å dele et par matbiter med dere:

Fullkornsspaghetti med pastasaus og kjøttspyd.

Min nye favorittdessert:

Frosne bringebær som jeg kjører ett minutt i mikrobølgeovnen så det blir myke og gode. Og masse deilig vaniljekesam! Nam nam!

Ser for meg at denne blir hyppig fortært i løpet av sommeren.
Hva med dere? Har dere noen favorittsommerdessert?

2 kommentarer:

  1. Nammenam! Jeg er så suupermat lei etter påska og har egentlig aldri kommer i gang igjen. Begge deler så herlig ut da Ida! Er det kjøttdeig du har brukt til spydet eller? I såfall kanskje jeg må prøve det i dag slik at det blir middag. Kesam er jeg suuuperskeptisk til, men det smaker kanskje ikke så beskt når det blandes med bær;) Jeg har jo to kg med jordbær liggende også!

    SvarSlett
  2. spiste frosne bringebær og vaniljekesam senest i går!! e dritgodt me kornblanding oppi og

    SvarSlett