søndag 5. februar 2012

Dagens fangst!

Hei alle sammen!
Håper dere har er fin helg så lang, det har jeg.

Det er kanskje ingen hemmelighet at jeg er veldig glad i å finne små og store skatter på bruktbutikker, og i går fant jeg sannelig meg noe flere.
Begynner å merke at jeg har en forkjærlighet til søte kopper...

Jeg fant fire søte tekopper i glass på Fretex til kr 10 per stykk!
Jeg tror ihvertfall det er tekopper, kanskje gløggkopper?
Uansett så fungerer de utmerket til te!

Også er det pent å se på.







Ha en videre fin søndag!

2 kommentarer:

  1. fine bilder også :-) nå trenger du bare en glasstekanne til. anbefaler jena glas. fikk en i arv, men det er så sjeldent at jeg inviterer noen på te. man skulle "varme opp" de gamle te- og cocktailtradisjonene...med kjole. hansker, liten hatt, hjemmebakt kjeks og nydlige tekopper....

    SvarSlett
  2. Åh, så kult :D
    Jeg skulle veldig gjerne hatt en matchende tekanne i glass.

    SvarSlett